دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت
ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه با ورق پلکسی

10 ایده جذاب ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه

آپدیت شده در تاریخ شهریور 13ام, 1403ساعت 12:05 ب.ظ

فروشگاه‌های کوچک و کسب‌وکارهای نوپایی که هنوز مشتری چندانی ندارند، می‌توانند با هزینه‌ای هر چند ناچیز، ویترین خود را برای افرادی که از مقابل آنان عبور می‌کنند به آهن‌ربا تبدیل سازند. ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه کار ساده‌ای است، البته به شرط آنکه از افراد حرفه‌ای بخواهید به شما در این زمینه کمک برسانند. متخصصان مجموعۀ پلکسی پامنار بهترین کسانی هستند که می‌توانید از آنان راهنمایی بخواهید. چگونه؟ کافی است تا انتهای مقاله با ما باشید.

ویترینی زیبا، با کمترین هزینه!

مهم‌ترین نکته برای آنکه بتوانید ویترین خود را با کمترین هزینه بسازید آن است که با جایگزین‌های ارزان‌قیمت آشنا باشید یا بدانید کدام ترفندها در ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه به شما کمک خواهد کرد. با ما باشید تا بتوانید برترین نکات را بیاموزید و یک گام تا موفقیت بردارید.

1- ورق پلکسی به جای شیشه ویترین!

خیلی ساده است! شما می‌توانید به‌جای اینکه از شیشۀ گران‌قیمت استفاده کنید و مدام نگران آسیب دیدن آن باشید، از ورق پلکسی یا همان پلی متیل متاکریلیت کمک بگیرید. این ورق‌ها که شکلی از ترموپلاستیک هستند، به‌ واسطۀ تنوع در تولید دست شما را در انتخاب باز می‌گذارند تا بتوانید ویترین را به بهترین شکل بسازید. شاید این ورق‌ها نرم نباشند و مانند شیشه ضربه را تحمل نکنند، اما اگر خرد شوند تکه‌ها به اطراف پخش نمی‌شوند و هیچ خطری ندارد. در ضمن به‌دلیل هزینۀ کمتر، نگرانی چندانی برای شما به دنبال نخواهد داشت. ورق پلکسی شفاف بهترین انتخاب می تواند باشد.

به نقل سایت marufpleksi درباره برتری پلکسی نسبت به شیشه:

Plexi does not break under a heavy impact, and if it does, it breaks into large, dull-edged pieces. Therefore, if it breaks, it will not harm the skin.

ورق پلکسی به جای شیشه ویترین!

2- نورپردازی را خلاقانه‌ تر کنید

هیچ ترفندی مانند نورپردازی نمی‌تواند مخاطبان را به سمت شما جذب کند. نیازی نیست از نورافکن‌های گران‌قیمت استفاده کنید. کافی است از چراغ‌های ارزان‌قیمت کمک بگیرید. حتی لامپ‌های قدیمی یا فانوس‌ها هم می‌تواند به شما در داشتن ویترینی زیبا کمک کند. بهتر است تا تمرکز را بر روی محصولات اصلی خود قرار دهید. همچنین نورهای زرد و گرم نیز بیشتر می‌توانند شما را در این راه یاری کنند. به همین سادگی و با یک ترفند کوچک می‌توانید موفق به ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه شوید.

3- استند پلکسی به کمکتان می‌آید

بی‌شک برای اینکه بتوانید محصولات خود را در ویترین قرار دهید، نیاز به استندی مقاوم و البته زیبا دارید. حال تصور کنید که همۀ این ویژگی‌ها را با قیمتی اندک و هزینه‌ای کم بتوانید تهیه کنید. استندهای پلکسی بهترین انتخاب برای چیدمان ویترین با کمترین هزینه خواهند بود. آن‌ها مقاومت خوبی برای نگه‌ داشتن محصول بر روی خود دارند و می‌توانید شکل و رنگ آن‌ها را سفارشی کنید. البته به شرط آنکه این محصول را از تولیدکنندۀ معتبری مانند پلکسی پامنار تهیه کنید.

استند پلکسی

4- رنگ روشن را فراموش نکنید

ویژگی اصلی که باید در ویترین در نظر داشته باشید آن است که بتوانید توجه مشتریان و افرادی را که از مقابلتان رد می‌شود به خود جلب کنید. رنگ‌های روشن، این خاصیت را دارند. پس به‌جای استفاده از موارد گران برای جذب نگاه مشتری خود، کافی است از محصولات با رنگ‌های روشن‌تر در ویترین کمک بگیرید تا بتوانید به‌سادگی چند مشتری را برای خرید به سمت خود بکشانید. رنگ زرد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای آن است که مشتری را برای خرید به هیجان آورد.

5- از روانشناسی بهره ببرید

اگر بدانید مشتری شما چه می‌خواهد و بیشتر تمرکز او بر روی خرید چه محصولی است، به‌سادگی می‌توانید ویترین خود را مطابق سلیقه او بچینید. یک گام ساده برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه حرکت در مسیر خواست و نیاز مشتری است. کافی است سری به دنیای مجازی بزنید تا متوجه شوید که اکنون کدام‌یک از محصولات شما بیشترین متقاضی را دارد. محصولات فصلی یا تولیدات جدید برخی برندها می‌تواند راهگشای شما برای داشتن ویترینی مشتری‌پسند باشد.

6- وقت خرید تابلو پلکسی است

می‌خواهید از سایر فروشگاه‌های اطراف خود متمایز شوید؟ یک راه ساده برای ساخت دکور مغازه با کمترین هزینه، تابلوهای پلکسی هستند. این تابلوها در واقع همان حروف برجسته‌ای هستند که همه بخش‌های آن از این ماده تولید شده است. ویژگی متمایز این محصولات آن است که می‌توانید آن را در ابعاد، اشکال و رنگ‌های مختلفی سفارش دهید و از همه مهم‌تر آنکه با کمک چراغ ال ای دی در درون آن، جذابیت را چند برابر کنید.

این تابلوها مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارند و به همین دلیل در هر شرایطی افراد می‌توانند آن را ببینند و برای خرید شما را انتخاب کنند. یک انتخاب ساده و جذاب با کمترین هزینه، همین تابلو های پلکسی است. این محصولات در کنار دوام بالا می‌توانند نور را تا 95 درصد از خود عبور دهند. به همین دلیل لامپ‌های درون آن به خوبی دیده می‌شوند و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند.

خرید تابلو پلکسی

7- گل و گیاهان را هم امتحان کنید!

گیاهان و گلدان‌های آپارتمانی می‌توانند محیط را برای همه زیباتر کنند و حس طبیعت را برای آنان به ارمغان آورند. دور تا دور ویترین خود را با گیاهان طبیعی یا گل‌های خشک پر کنید. به‌صورت کلی این عامل می‌تواند بیش از همۀ عناصر دیگر برای چند لحظه افراد را به ویترین شما خیره کند و یک ایدۀ مناسب برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه خواهد بود. در همین حال می‌توانید از فرصت استفاده کنید و محصول موردنظر خود را در میان این زیبایی بچینید.

8- جاکارتی پلکسی هم گزینه خوبی است!

اگر محصولات بسیار ریزی دارید که هم تمایل دارید آن‌ها را به نمایش درآورید و هم نگران هستید که گم شوند، جاکارتی پلکسی ایده خوبی است. این جاکارتی‌ها بیشتر برای کسب‌وکارهایی مناسب است که چندین نمونه کارت ویزیت دارند؛ اما با کمی خلاقیت سایر کسب‌وکارها هم می‌توانند از این محصول بیشترین استفاده را ببرند.

جاکارتی پلکسی

9- پکیج ارائه دهید!

محصولات مرتبطی که می‌تواند دل مشتری را ببرد در یک حیطه قرار دهید. این پکیج‌ها می‌تواند شامل یک ست لباس پوشیدنی باشد یا محصولاتی با رنگ مشابه را در بر بگیرد. محصولاتی که در یک مکان مورد استفاده قرار می‌گیرند هم ایدۀ بدی نیست. در کل هر ارتباط دیگری که خودتان بتوانید پیدا کنید یک ایدۀ خلاقانه است! فقط به مشتری نشان دهید نیازی نیست برای خرید هر بخش به یک فروشگاه برود!

10- فصل را در نظر بگیرید!

اصلاً نیازی نیست از اکسسوری گران‌قیمت کمک بگیرید. همین که محصولات مرتبط با فصل را در ویترین بچینید نشان می‌دهد که اکنون وقت خرید از فروشگاه شما است. بااین‌حال این گزینه را با سایر راهکارهای دیگر ترکیب کنید. پکیجی از محصولات فصل را در کنار هم بچینید، از رنگ روشن استفاده کنید، هر محصول را در یک استند پلکسی قرار دهید و برای شیشۀ ویترین از ورق پلکسی مناسب با فصل بهره ببرید. به همین سادگی می‌توانید برای ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه یک گام مؤثر بردارید.

سخن پایانی

اگر شما هم می‌خواهید تکانی به کسب‌وکار خود بدهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید، بد نیست برای چیدمان مغازۀ خود فکر جدیدی داشته باشید. مهم‌ترین بخش هر فروشگاه، ویترین است که می‌تواند توجه افرادی را که از کنار شما عبور می‌کنند افزایش دهد. بااین‌حال، آیا باید هزینۀ زیادی برای این کار در نظر گرفت؟

ساخت ویترین مغازه با کمترین هزینه کار ساده‌ای است، اگر بدانید که از چه محصولاتی باید استفاده کنید که هم کارایی کافی را داشته باشند و هم ارزان‌تر باشند. محصولات پلکسی که مجموعۀ پلکسی پامنار در اختیار شما قرار می‌دهد، ایده‌آل‌ترین گزینه برای یک ویترین ارزان و البته زیبا است. امتحان نمی‌کنید؟

نظر دهید

مقاله برایتان مفید بود؟

این مقاله رابه اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط با ما
لوگو پامنار
مشاوره و پشتیبانی
از ساعت 9 تا 18 در روزهای کاری پاسخگوی شما هستیم

مشاوره رایگان!

شماره تماس وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.