دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت

همه چیز درباره ورق پلکسی ژانیو (قیمت + تنوع)

پلکسی یکی از مهم‌ترین انواع پلاستیک‌های سخت است که امروزه در حوزه‌های گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرد. امکان تولید این محصول به طرق مختلف موجب شده است تا با مدل‌های متنوعی از آن مواجه باشیم. از بین شرکت‌های بزرگ تولیدکننده پلکسی در جهان، شرکت ژانیو (Zhanyu) از شهرت خوبی برخوردار است به نحوی که برخی ورق پلکسی را با نام این شرکت می شناسند. اگر قصد دارید در رابطه با پلکسی ژانیو اطلاعات بیشتری به دست بیاورید، تا پایان با ما همراه بمانید.

خرید ورق پلکسی ژانیو

در سال‌های اخیر میزان تقاضا برای خرید پلکسی به شدت افزایش یافته است. دلیل این امر را می‌توان به کاربردهای متنوع این محصول جذاب در زمینه‌های مختلف ارتباط داد. امروزه خرید این ورق به راحتی هرچه تمام صورت می‌گیرد به نحوی که حتی می‌توان به شکل اینترنتی آن را تهیه کرد. نکته مهم آن است که جهت تهیه این نوع ورق‌ها تنها به سراغ فروشندگان‌ حرفه‌ای و مجرب بروید تا بتوانید با صرف هزینه اندک، بهترین مدل پلکسی را برای خود تهیه کنید. در زمان خرید باید به مواردی همچون ساختار کلی ورق پلکسی، ابعاد و ضخامت و همچنین میزان شفافیت (transparency) توجه داشته باشید.

کشور سازنده ورق پلکسی ژانیو

شرکت ژانیو در چین قرار دارد و در یکی از بزرگ‌ترین مناطق اقتصادی – تولیدی این کشور مشغول به فعالیت است. چند برند دیگر نیز در این کشور اقدام به تولید انواع ورق‌‌های پلکسی کرده‌اند؛ اما هیچ یک از آن‌ها از جهت کیفیت به پای محصولات ژانیو نمی‌رسند. به کارگیری دستگاه‌های تمام اتوماتیک و همچنین دریافت گواهینامه‌های استاندارد مختلف نشان می‌دهد که این شرکت از تجربه بالایی در حوزه کاری خود برخوردار است. ورق‌های پلکسی ژانیو علاوه بر آسیا در کشورهای مختلف قاره اروپا و همچنین آمریکای شمالی (شامل آمریکا و کانادا) نیز به فروش می‌رسند و طرف‌داران بسیار زیادی دارند.

ویژگی های پلکسی ژانیو

از جمله اصلی‌ترین ویژگی‌های ورق پلکسی شرکت ژانیو وزن کم آنها است. ویژگی بعدی به شفافیت عالی این ورق‌ها نسبت به نمونه‌های مشابه ارتباط دارد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید ورق‌های پلکسی دارای قابلیت بازیافت صددرصد هستند که خود یک موضوع مهم در رابطه با حفظ محیط زیست است. در کنار موارد گفته شده می‌توانیم به استحکام شگفت‌انگیز، امکان برش در ابعاد گوناگون، عایق بودن در برابر صوت و حرارت و همچنین عدم فرسودگی در هنگام مواجه شدن با تغییرات آب‌و‌هوایی اشاره کنیم. این ورق‌ها در رنگ‌ها و پترن‌های گوناگونی به فروش می‌رسند که خود یک نقطه قوت محسوب می شود.

کاربرد ورق پلکسی ژانیو

ساختار ویژه ورق‌ های پلکسی باعث شده است تا امکان به کارگیری این محصولات در طیف عظیمی از حوزه‌‌های تولیدی و صنعتی‌ وجود داشته باشد. در صنعت دکوراسیون شما می‌توانید از این ورق‌ها به منظور تکمیل نمای بیرونی ساختمان‌ها استفاده ببرید. علاوه بر این، ورق‌ های پلکسی جهت ساخت انواع سقف‌های کاذب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. به نقل از سایت plexiglas درباره کاربرد ورق های پلکسی:

PLEXIGLAS® has been on the market for more than 90 years and is helping shape modern living. From aircraft construction and aircraft cabin windows to monitors and displays, as structural glazing, in noise barriers or in advertising, PLEXIGLAS® offers the tailormade, durably brilliant solution.

کاربرد بعدی این ورق ها، استفاده از آنها جهت تولید ابزارآلات درمانی است. حتی برخی از گاردهای مخصوص صفحات نمایش نیز با استفاده از پلکسی ساخته می‌شوند. مقاومت فیزیکی ورق‌های پلکسی ژانیو در برابر ضربات فیزیکی، آن‌‌ها را به یک انتخاب عالی جهت ساخت کلاه ایمنی تبدیل کرده است.

محصولات برند ژانیو

شرکت ژانیو به منظور رفع تمامی نیازهای کاربران خود، محصولاتش را در دسته‌بندی‌های گوناگونی عرضه می‌کند. این امر باعث شده است تا تمامی مشتریان به راحتی بتوانند ورق‌های متناسب با کاربرد مدنظرشان را تهیه و استفاده کنند. از جمله مهم‌ترین انواع ورق‌های پلکسی این برند می‌توانیم به مواردی همچون پلکسی تزیینی، پلکسی سفید شیری، پلکسی شفاف و پلکسی طرح قطرات آب اشاره کنیم. تمامی این موارد از بالاترین سطح استاندارد برخوردار هستند و عمر مفید شگفت‌انگیزی دارند. علاوه بر این، استفاده از آن‌ها به راحتی صورت می‌گیرد. در این بخش هر یک از این مدل‌ها و کارکرد آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

پلکسی تزئینی

این مدل پلکسی همان‌طور که از نام آن مشخص است، بیشتر به منظور ساخت انواع محصولات تزیینی به کار گرفته می‌شود. تنوع رنگ در این مدل به خصوص، بسیار زیاد است به نحوی که می‌توان آن‌ها را در رنگ‌هایی اعم از مشکی، زرد، آبی، بنفش و… تهیه کرد. پلکسی ژانیو تزیینی استحکام خوبی دارد؛ بنابراین سازه‌هایی که به وسیله آن ساخته می‌شوند نیز دوام قابل توجهی خواهند داشت. ظاهر متفاوت این ورق باعث شده است تا بتوان از آن به عنوان یک متریال عالی برای ساخت اجسام تزیینی لاکچری یاد کرد. به عنوان مثال، می‌توان با ورق‌های پلکسی تزیینی آينه‌های لوکس و یا میزهای مخصوص اتاق های پذیرایی ساخت.

پلکسی سفید شیری

این مدل به خصوص نیز یکی از جذاب‌ترین پلکسی گلاس‌های موجود در بازار به شمار می‌آید. رنگ سفید شیری این نوع پلکسی آن را نسبت به سایر ورق‌ها متفاوت کرده است. امکان برش این مدل در اندازه‌های گوناگون وجود دارد و با محدودیت خاصی از این نظر روبرو نخواهید بود. توجه داشته باشید که پوشش پلکسی شیری به صورت پلکسی مات است تا میزان جذابیت آن افزایش پیدا کند.

پلکسی شفاف ژانیو

پلکسی‌ های شفاف جایگزین اصلی شیشه ها هستند. شفافیت آن‌ها به بیش از ۸۰ درصد می‌رسد و همین امر آن‌ها را به یک گزینه عالی تبدیل کرده است. نوری که از درون پلکسی‌ شفاف عبور می‌کند، دچار شکست نمی‌شود. مهم‌ترین کاربرد این مدل پلکسی ژانیو، کمک به ساخت سازه‌های ویژه در دکوراسیون منازل و پروژه‌های عمرانی است. عدم عبور اشعه خطرناک یو وی خورشید، دیگر ویژگی مهم این نوع پلکسی به شمار می‌آید.

ورق پلکسی طرح قطرات آب ژانیو

یکی از خاص‌ترین مدل‌های پلکسی که باید به آن اشاره کنیم، مدلی است که در آن از طرح یا پترن مربوط به قطرات آب استفاده شده است. اندازه این قطرات در هر ورق متفاوت بوده تا بر جذابیت کلی آن‌ها افزوده شود. برای ایجاد تغییر در فضای استخرها، سرویس های بهداشتی و حمام ها استفاده از این نوع ورق پلکسی پیشنهاد میشود، البته امکان به کارگیری این ورق جهت ساخت سازه‌های دکوراتیو نیز وجود دارد.

ضخامت و ابعاد ورق پلکسی ژانیو

اندازه کلی ورق‌های پلکسی در شرکت ژانیو بر اساس حروف الفبای لاتین تعیین می‌شود. بر این اساس شاهد یک دسته‌ بندی اختصاصی هستیم که در آن هر حرف، یک اندازه را نشان می دهد. به‌عنوان‌مثال، حرف T معرف ورق‌هایی با اندازه ۱۰۰۰ در ۲۰۰۰ میلی‌متر است. میزان ضخامت این ورق‌ها نیز کاملاً متغیر بوده و می‌تواند از ۱.۵ میلی‌متر تا ۲۵ میلی‌متر متفاوت باشد. در این حالت، مشتری می‌تواند تنها با بیان یک حرف لاتین و ضخامت مدنظر، ورق موردنیاز خود را درخواست دهد. برای نمونه، پلکسی ژانیو T2.8 به پلکسی گلاسی اشاره دارد که اندازه آن ۱۰۰۰ در ۲۰۰۰ میلی‌متر است و ضخامت آن به 2.8 میلی‌متر می‌رسد.

لیست قیمت پلکسی گلاس ژانیو

یکی از مزایای مهم مربوط به ورق پلکسی گلاس که نباید به سادگی از کنار آن گذر کرد، قیمت عالی این محصول نسبت به نمونه‌های جایگزین است. به‌عنوان‌مثال،‌ در بسیاری از موارد می‌توان به جای خریداری شیشه از ورق پلکسی گلاس کمک گرفت تا هزینه‌های نهایی پروژه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. قیمت این ورق‌‌ها به پارامترهای مختلفی همچون ابعاد و ضخامت و حتی نوع ساختار آن‌ها ارتباط دارد. جهت دریافت لیست قیمت این محصولات کاربردی و شگفت‌انگیز می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

فروش ورق پلکسی ژانیو در شرکت پامنار

تجربه بیش از یک دهه فعالیت در حوزه فروش انواع ورق‌های پلکسی به ما اجازه داده است تا کلیه نیازهای کاربران خود را به بهترین شکل ممکن شناسایی کرده و نسبت به رفع آنان اقدام کنیم. شرکت پیشرو صنعت پامنار بزرگ‌ترین ارائه دهنده انواع ورق‌های پلکسی برند ژانیو در ایران به شمار می‌آید و توانسته است رضایت ۱۰۰ درصدی تمام مشتریان خود را به دست بیاورد.

تفاوتی ندارد که به دنبال چه نوعی از ورق های پلکسی ژانیو هستید، به شما اطمینان می‌دهیم که بهترین محصولات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. ارائه مرغوب‌ترین مدل های ورق پلکسی با نازل‌ترین قیمت ممکن مهم‌ترین تخصص ما محسوب می‌شود. با خرید این محصولات، به کارگیری جذاب ورق‌های پلکسی را تجربه کنید.

سخن پایانی

امروزه به کارگیری ورق‌های پلکسی به ما اجازه می‌دهد تا محصولات و سازه‌های مدنظر خود را با هزینه کمتر بسازیم. مهم نیست قصد دارید از پلکسی در چه محیطی و به چه منظور استفاده کنید؛ زیرا در هر صورت این محصول بی‌نظیر پاسخگوی تمامی نیازهای شما عزیزان خواهد بود.

پلکسی ژانیو بهترین گزینه‌ای به شمار می‌آيد که می‌توانید به سراغ آن بروید. کیفیت عالی در کنار برخورداری از تنوع، دو مزیت مهم این کالا محسوب می‌شوند که نباید به سادگی از آن‌ها چشم‌پوشی کرد. همکاران ما در شرکت پامنار آماده هستند تا به کلیه پرسش‌های شما کاربران گرامی در این رابطه پاسخ دهند.

نظر دهید

مقاله برایتان مفید بود؟

این مقاله رابه اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط با ما
لوگو پامنار
مشاوره و پشتیبانی
از ساعت 9 تا 18 در روزهای کاری پاسخگوی شما هستیم

مشاوره رایگان!

شماره تماس وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.