دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت
دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه

8 ایده دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه | ساده و شیک

آرایشگاه‌ها یکی از مهم‌ترین مراکز برای بانوان هستند. همین مسئله باعث شده است تا اجرای دکوراسیون مناسب برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار باشد. بسیاری از آرایشگاه داران به فکر اجرای دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه هستند. این افراد می‌خواهند علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های خود، یک آرایشگاه زیبا و جذاب داشته باشند و از این طریق مشتریان بیشتری را به خود جذب کنند. اگر می‌خواهید با ایده‌های طراحی دکوراسیون با هزینه پایین در آرایشگاه‌های زنانه آشنا شوید، بهتر است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه

اگر شما نیز از افرادی هستید که قصد طراحی دکوراسیون برای آرایشگاه خود با کمترین هزینه را دارید، بهتر است با ایده‌های مختلف برای این کار آشنا شوید. در واقع شما می‌توانید با استفاده از روش‌های گوناگون یک آرایشگاه زیبا و چشم‌نواز داشته باشید و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. از جمله مهم‌ترین ایده‌های طراحی دکوراسیون برای آرایشگاه‌های زنانه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده از ورق پلکسی به جای شیشه

نخستین روش دکور کردن آرایشگاه با هزینه کم استفاده از ورق‌های پلکسی به جای شیشه است. در این شیوه می‌توانید به جای شیشه مغازه از ورق‌های پلکسی استفاده کنید. این ورق‌ها کاملاً شفاف هستند و در طول زمان دچار خط و خش و آسیب نمی‌شوند. شما می‌توانید این ورق‌ها را با هزینه‌ای بسیار کمتر از شیشه تهیه کنید. به گفته سایت canada-plastics:

 Plexiglass is used as a substitute for glass windows in many commercial and residential buildings. Home and business owners are more inclined to use plexiglass for windows instead of glass to guarantee safety and durability while saving money

استفاده از استند آرایشی و بهداشتی پلکسی

ایده دیگری که برای ایجاد دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه می‌توانید از آن کمک بگیرید، استفاده از استندهای آرایشی و بهداشتی از جنس پلکسی است. در واقع با استفاده از این استند پلکسی می‌توانید انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خود را دسته بندی کنید. این استندها در رنگ‌ها و ابعاد گوناگون در مجموعه پیشرو صنعت پامنار موجود هستند.

شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود یکی از آن‌ها را سفارش داده و در آرایشگاه خود مورد استفاده قرار دهید. این استندها دارای مدل‌های چند طبقه، ساده و… هستند و هر یک از آن‌ها کارایی به خصوصی دارند و در موارد خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لازم به ذکر است در صورتی که این استندها روی زمین بیفتند به هیچ عنوان دچار شکستگی نمی‌شوند.

استفاده از استند آرایشی و بهداشتی پلکسی

استفاده از تابلو پلکسی در آرایشگاه‌ها

اگر می‌خواهید با کمترین هزینه آرایشگاهی زیبا با دکوراسیونی خاص داشته باشید، بهتر است از تابلوهای پلکسی استفاده کنید. شما می‌توانید نام آرایشگاه، لوگو و… را با ورق‌های پلکسی سفارش دهید و در آرایشگاه خود آویزان کنید. این تابلوها از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند و در طول زمان دچار شکستگی و آسیب نمی‌شوند و شما می‌توانید به راحتی در طولانی مدت آن‌ها را مورد استفاده قرار دهید. تابلوهای پلکسی کاملاً ضد ضربه هستند و شما می‌توانید با استفاده از نورپردازی مناسب آن‌ها را زیباتر از آنچه که هستند به مخاطبان خود نمایش دهید و محیطی جذاب‌تر داشته باشید.

استفاده از میز و صندلی پلکسی در آرایشگاه‌های زنانه

اگر می‌خواهید دکوراسیونی خاص و منحصر به فرد داشته باشید، بهتر است استفاده از میز پلکسی و صندلی پلکسی را نیز در نظر بگیرید. این محصولات جنسی از ورق‌ پلکسی با ضخامت بالا دارند و مقاومت بسیار مناسبی از خود نشان می‌دهند. شما می‌توانید این میز و صندلی‌ها را در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون سفارش دهید و نمایی شیک و خارق‌العاده در آرایشگاه خود بسازید.

دقت داشته باشید که این میز و صندلی‌ها نسبت به سایر مدل‌ها که با متریال دیگر ساخته می‌شوند، قیمت بسیار پایین‌تری دارند و لذا برای طراحی دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه یک گزینه عالی محسوب می‌شوند. استفاده از این نوع میز و صندلی در کنار استندهای پلکسی باعث ایجاد هارمونی بیشتر در محیط آرایشگاه شما خواهد شد.

استفاده از آیینه‌های جذاب در آرایشگاه زنانه

روش دیگری که می‌توان برای کاهش هزینه‌های دکوراسیون در آرایشگاه‌های زنانه از آن استفاده کرد، به‌کارگیری آینه‌های دکوراتیو است. دقت داشته باشید که آیینه‌ها یکی از عناصر اصلی آرایشگاه‌های زنانه هستند. این محصولات در طرح‌ها و سبک‌های مختلفی در بازار موجود بوده و شما می‌توانید با انتخاب بهترین آینه، فضای آرایشگاهتان را به محیطی جذاب و چشم‌نواز تبدیل کنید. برای زیباتر کردن آرایشگاه خود با کمترین هزینه کافی است از آینه‌های دفرمه، بک لایت دار و… استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشتریان متعددی را به آرایشگاه خود جذب کنید.

استفاده از آیینه‌های جذاب در آرایشگاه زنانه

استفاده از گل و گیاه در سالن آرایشگاه

اگر می‌خواهید محیط آرایشگاهتان زیباتر باشد، بهتر است از گل‌ها و گیاهان مصنوعی یا طبیعی نیز استفاده کنید. در واقع با استفاده از این عناصر می‌توانید محیط آرایشگاهتان را زیباتر و دلنشین‌تر کنید و در مشتریان خود احساس بهتری به وجود آورید. گل و گیاهان طبیعی می‌توانند محیطی آرامش‌بخش‌تر در آرایشگاه شما به وجود آورند و انرژی مثبت بیشتری را به مشتریان و حتی کارکنان القا کنند.

البته دقت داشته باشید که برای دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه نباید در استفاده از گل و گیاهان افراط کنید؛ زیرا علاوه بر تحمیل هزینه بالا به شما، باعث شلوغ به نظر رسیدن محیط نیز می‌شود و اثر منفی در درآمد و جذب مشتری برای شما خواهد داشت. استفاده از گیاهان مصنوعی همچون درختچه‌هایی که گل‌های رنگارنگ دارند نیز برای فضای آرایشگاه پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از این گیاهان برای ثبت عکس نمونه کار رنگ، مش، ناخن و… در پس زمینه نیز استفاده کنید.

استفاده از پوسترهای دیواری در آرایشگاه‌های زنانه

برای جذاب‌تر کردن محیط آرایشگاه بهتر است از تأثیر پوسترهای دیواری غافل نشوید. استفاده از این پوسترها یکی از ارزان‌ترین راه‌های دکور آرایشگاه است. این پوسترها در طرح‌ها و ابعاد گوناگونی در بازار موجود هستند و شما می‌توانید بر اساس تم کلی فضای خود و میزان بودجه‌ای که در اختیار دارید، آن‌ها را سفارش دهید و در آرایشگاه خود نصب کنید. دقت داشته باشید که بهتر است بر روی هر دیوار از یک پوستر استفاده کنید تا محیطتان شلوغ و در هم به نظر نرسد. برای انتخاب پوستر حتماً به کیفیت کاغذ و ماندگاری رنگ‌های موجود در آن توجه کنید.

رنگ کردن دیوارهای آرایشگاه

یکی از مهم‌ترین مسائلی که باعث افزایش جذابیت در آرایشگاه‌های زنانه می‌شود، رنگ آمیزی مناسب دیوارها است. بهتر است در رنگ آمیزی کمی خلاقیت به خرج دهید. برای این کار کافی است از ترکیب رنگ‌های مختلف بر روی دیوارها استفاده کنید و یا طرح‌ها و اشکال گوناگونی با استفاده از قلمو بر روی دیوارها بکشید. به عنوان نمونه طراحی کردن گل، ابر، ستاره و… بر روی دیوارهای آرایشگاه باعث ایجاد جذابیت بصری در محیط می‌شود و به افزایش درآمد شما کمک فراوانی خواهد کرد.

رنگ کردن دیوارهای آرایشگاه

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم شما را با دکوراسیون ارایشگاه زنانه با کمترین هزینه آشنا کنیم. شما می‌توانید از طریق روش‌های مختلف به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و در عین حال محیط آرایشگاهتان را زیباتر کنید. از جمله این روش‌ها می‌توان به استفاده از میز و صندلی پلکسی، استندهای پلکسی، گل و گیاهان، آینه‌های جذاب و… اشاره کرد. شما می‌توانید انواع محصولات پلکسی را با کمترین هزینه از فروشگاه پامنار سفارش دهید و آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. دقت داشته باشید که مهم‌ترین هدف ما در پامنار جلب رضایت شما عزیزان است.

نظر دهید

مقاله برایتان مفید بود؟

این مقاله رابه اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط با ما
لوگو پامنار
مشاوره و پشتیبانی
از ساعت 9 تا 18 در روزهای کاری پاسخگوی شما هستیم

مشاوره رایگان!

شماره تماس وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.