دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت
برش لیزر مولتی استایل

برش لیزر مولتی استایل

برش لیزر مولتی استایل

ورق های مولتی استایل از انواع ورق های پر کاربرد می باشند که به عنوان زیر مجموعه از ورق های پلکسی گلاس از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشند. این محصولات با جنسی شبیه به پلکسی گلاس و ظاهری شبیه به فلزات در سه رنگ نقره ای ، مسی و طلایی و در دو نوع خشدار و براق به فروش می رسند و از کاربرد بسیار بالایی در بازار برخوردار می باشند. بدون شک برش این محصولات برای تمامی مصرف کنندگان آن اهمیت دارد به همین علت است که ما در این مطلب قصد داریم برش لیزر مولتی استایل را به شما معرفی کنیم.

در حقیقت ورق های خام مولتی استایل چندان قابل استفاده نمی باشند و این مصرف کننده است که بر اساس نیاز خود به روش های مختلف آن را برش میزند. لیزر به عنوان بهترین روش برش زدن این ورق ها ، موضوع این مطلب می باشد پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

چرا برش لیزر مولتی استایل ؟

برای برش ورق های پلاستیکی مانند مولتی استایل روش های زیادی وجود دارد و این روش اعم از بریدن با اره یا کاتر یا … می باشد. اما بدون شک در بین روش های برش مولتی استایل ، لیزر بهترین روش می باشد. چرا که برش لیزری بسیار دقیق تر ، تمیز تر و دقیقا مطابق با نظر و خواست شما انجام می شود.

در حقیقت برش لیزر مولتی استایل کامپیوتری است و دقیقا مطابق با دستوری که به سیستم دستگاه داده می شود این برش صورت میگیرد. به همین علت بدیهی است که به نسبت تمامی روش های برش مولتی استایل ، برش لیزری می باشد.

همچنین باید در نظر داشته باشید که برش برخی از طرح ها به صورتی دستی کمی سخت می باشد و با وجود دقت بالا ، معمولا چندان تمیز و دقیق از آن در نمی آید. اما برش لیزر مولتی استایل این طرح ها را به دقیق ترین شکل ممکن برش می دهد و کار را مطابق با خواست شما در می آید.

حکاکی با لیزر بر روی مولتی استایل

خوب است بدانید که کاربرد دستگاه های لیزری تنها برای بریدن مولتی استایل نمی باشد. یکی از مهم ترین مزایایی که ورق های مولتی استایل دارند ، قابل حکاکی بودن آن ها می باشد. در حقیقت این ورق ها به علت این قابلیتی که دارند از فروش بالایی برخوردار می باشند و در ساخت انواع تندیس و تابلو های تبلیغاتی و … به کار می روند.

برش لیزر مولتی استایلطبیعتا حکاکی بر روی ورق های مولتی استایل با دست و ابزار دستی امکان پذیر نمی باشد. برای برش بر روی ورق های مولتی استایل می توان از ابزار تراش مکانیکی استفاده کرد یا با استفاده از دستگاه های لیزری به بهترین شکل ممکن آن ها را حکاکی نمود.

از آنجایی که حکاکی بر روی ورق های مولتی استایل با ابزار تراش مکانیکی نیاز به مهارت و تخصص دارد و به همین علت برش لیزر مولتی استایل بدون شک انتخاب بهتری می باشد.

هزینه برش لیزری مولتی استایل

شما برای برش یا حکاکی بر روی ورق های مولتی استایل با استفاده از لیزر دو راه پیش روی خود دارید :

خرید دستگاه های لیزر :

با اینکار برای هر بار برش ورق های مولتی استایل نیاز نیست به کارگاه های تخصصی برش با لیزر مراجعه کنید و با آموزش دیدن کار با دستگاه می توانید اینکار را خود انجام دهید. البته باید در نظر داشته باشد که اگر حرفه شما با برش لیزر مولتی استایل گره خورده است این کار منطقی می باشد در غیر این صورت هزینه برای خرید دستگاه های لیزر به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد.

استفاده از کارگاه های تخصصی برش لیزری :

اگر به صورت گذرا و موقت به برش لیر مولتی استایل نیاز دارید طبیعتا بهتر است که از کارگاه های تخصصی در این زمینه استفاده کنید. این مراکز با داشتن دستگاه های صنعتی متعدد در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما را آماده می کنند و تحویل می دهند. بسته به نوع دستگاه هزینه برش لیزری مولتی استایل متفاوت می باشد با این وجود این سفارش شماست که بیشتری تاثیر را در هزینه برش لیزر مولتی استایل دارد.

شما می توانید برای ثبت سفارش در این زمینه با گروه پامنار تماس بگیرید و از طریق مشاوره اولیه رایگان به کسب اطلاعات مورد نظر خود بپردازید. ما در این مطلب سعی کردیم تا به اختصار در مورد برش لیزر مولتی استایل اطلاعات مورد نیاز شما را اختیارتان قرار دهیم.

امیدواریم این مطلب  برای شما مفید بوده باشد.

5/5 - (2 امتیاز)

مقاله برایتان مفید بود؟

این مقاله رابه اشتراک بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

راه های ارتباط با ما
لوگو پامنار
مشاوره و پشتیبانی
از ساعت 9 تا 18 در روزهای کاری پاسخگوی شما هستیم

مشاوره رایگان!

شماره تماس وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.